Bring it to me.

Per for just hem=( Men jag erskatte ( eller vad det heter? ) han med lite hallonkräm. Med mjölk och flingor. Det är dock inte lika mysigt som min pojke:))))) Jag borde sova vid det här laget men först ska jag duscha. Och jag ska duscha kallt för jag är hur varm som helst! Jag har typ kommit till klimateriet eller någonting liknande, antingen är jag verkligen kokandes varm eller så är jag kall som en isbit. Aldrig något mellanting. Imorgon blir det iallafall jobb hela dagen lång. Först Rönnbäcken och sen barnvakt åt Liv. Jag har längat jättemycket till barnvakten, haha nu får vi bara hoppas att hon är lika glad och busig som vanligt=D Nej, nu har jag inte mer tid till att blogga, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan dra nattemössan över huvudet.


Ibland undrar jag varför jag alltid har haft så tur.
Alltid har jag fått må bra.
Jag får tacka gudarna för det antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0