Thank you for all that you've done for me.

Plattången är typ det jag lever för. Helt seröst skulle jag inte klara mig utan den. Usch vad hemskt. Men dte jag gör nu är att jag planerar lite för ikväll med isabelle, skriver ett sms till per och plattar mitt slitna, vidervågiga hår. Det blir en lugn kväll, troligen bara chill med isabelle och per. Om det är något ansträngande somnar jag.
 
Idag har det iallafallvarit en hel dag på byskes vita strand. Åh det är verkligen fint där och det är toppen att spela beachvolley när väderet är såhär underbart! Jag var faktiskt inte det minsta trött imorse, steg upp åt, packade, sminkade mig och satt vid datorn. Allt på lite mer än en timme, snabbt för att vara jag:) Vad har dagen mer bjudit på måntro;)? Jo ett bad i havet, pizza, trampbilar, solning och skratt i mängder ( går inte att inte skratta med tanke på vilket gäng jag for med;) )!!! Sen så har jag nog fått den fulaste solbrännan man kan få. Jag kallar det "luggbränna". Jag har alltså haft min lugg liggandes mot pannan, inte hela pannan utan bara nån centimeter, och nu har jag blivit helt fräkning och brun-röd hela ansiktet utom där. Det ser förjävligt ut, men som tur är har jag nästan alltid luggen på samma sätt. Annars får jag tacka gud för sminket.

Både jag och isabelle hade med sig kamera men vi hade båda lyckats missa att kolla på batteriet. Dock hann vi ta några fina bilder! Faktiskt superfina bilder, jag vill typ lägga in alla men jag ska spara lite tror jag:)




Du är bland det bästa som hänt mig.
Jag har så fruktansvärt kul när du är i min närvaro:))))

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bästa vännen,älskar dig.

2008-07-12 @ 19:20:35
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0