You better felt it.

Hola chicos y chicas!
Som jag redan sagt så for jag ut på en springtur och gjorde även några hoppövningar. Svettigt och varmt som tusan var det eftersom solen stekte. När vi just blev klara och skulle bege oss med mopparna för att ta ett dopp började det regna. Inte lite heller, hagelregn skulle jag vilja kalla det. Efterosm vi hade blivit så svettiga och äckliga bestämde vi oss för att skippa hjälmarna och brassa genom skogen. Vilket helvete. Stenar, gupp och rötter överallt och dessutom regnaed det så mycket att man inte såg ett piss.
Trevligt. När vi väl kom fram till badet så var det lika bra att hoppa i med kläderna på eftersom dom redan var genomblöta. Men nu ska belluuu få se filmen jag gjort till henne hehehee sen bär det av till älsklingen för övernattning. Puss:)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0