You make my day.

Full rulle. Igår somnade jag och isabelle kring fyra nångång. Men ändå hade jag ställt väckaren på halv nio! Jag skulle nämligen följa Per och hans föräldrar till Umeå och shoppa :) Eller jag har tänkt spara mig tills jag ska till söder men vi gick runt där och myste. Nu är jag så trött att jag tror John Blund hänger på mina ögonlock eller något liknande. Nu blir det sängen bums för imorgon klockan nio ska jag vara på jobbet med ett strålande leende. Jag känner rent hur äckligt sliten jag kommer vara eftersom jag jobbar nu tre dagar och inte har sovit någonting. Men det gör inget, lika bra att använda varje timme av sommarlovet!


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0