STUDENTEN

Helt galet varmt idag! Men ingen solning för mig idag, för Per tog studenten=D Så jag har först varit i kyrkan och sedan hemma hos han och ätit mig tjock nanting:) Jag åt typ inget igår men det kan jag lova att jag tog igen idag, först smörgåstårta, sen tårta, sen grillat och sen kladdkaka. Och det var inte så långt emellan varje mål heller men äh, det var mums. Stora congratzzzz till per och alla andra studenter!=D

Nu ska jag försöka få tag på amanda, hihi nu fick jag det=) Det blir att ganga med henne och det gänget på stan och kyrkholmen och allt det ikväll:) Ska även träffa isabelle och rebzor hade jag tänkt. Och Per förstås(A)



jag är skillad på paint hehehehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0