What's with the weather?

Förövrigt peppar jag också sönder för stads:) Jag ska typ till Stina och göra mig klar osv. Sedan ska vi typ äta middag på stads, jag, stina, isa och reb. Sen blir det som party hela kvällen med Europe, EMD och typ ingen mer. Eric Gadd skulle komma, likaså björn gustavsson. Men icket. Fast vi har roligt utan dom också, ingen tveckan;) Vädret kan ju dock ta sig. Är lite värme för mycket begärt? Jag som ville ha snygga kläder, nu blir det tamigfan vinteroverall.
Ni som ska på festivalen ikväll
HÖR AV ER 0706509684




Igår var jag förresten väldigt intelligent. Jag hade på online på msn fast jag var i staden, så ni som skrev till mig och jag inte svarade. Jag dissade inte hihi:) Nu ska jag äta frukost.

Peaceeeeeeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0