vilket väder.

Vilken tråkig dag. Väderet är uselt och det kommer det fortsätta med. Jippi. Fast nu ska jag sluta sura. Idag har jag slappat, så in i tusan. Jag har inte gjort någonting alls på hela dagen hehe. Rätt nice. Fast om det slutar regna så tänkte jag kanske ta mig en joggingtur? Vad händer med världen;) Njaemen jag blev lite sugen på att springa. 

Det kändes som att det var länge kvar till den 14 juni. Men icket! Det är ju i helgen! Iallafall så blir det att dra till Byske och spela b e a ch  nu på lördag. Jag, Per, Carro och Cicci har sattit ihop ett extremt seriöst lag? Men vi kommer nog ha roligast av alla ska ni se. Egentligen skulle jag vara med isabelle men hon och viktoria skulle spela med pontus och dennis heheheehe. Överseriösa. Pontus är våran tränare och Dennis är hm gammal typ? Aja. Dom kommer nog inte klå oss iallafall;) Vädret ser faktiskt ut att bli lite soligt tills på lördag också. Då blir jag jätteglad.


Kommentarer
Postat av: C

Det här kommer bli så himla kul!!=D

2008-06-10 @ 20:07:10
URL: http://carroojonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linnea och Stinas lag kommer vinna allt snyggast bäst ödmjukast roligast... ;)

2008-06-11 @ 09:55:36
Postat av: Anonym

HAHAHAH shiet, är ni ett lag!? ;) fan vad kul :D men vi kommer krossa er ;) syns då

2008-06-12 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0