Where is the sun.

Det var längesen det blev någon uppdatering på denna blogg minsann. Det beror på att jag har bott i tält. Jag ska beskriva det med två ord. Blött. Kallt. Vi hade det trevligt med roligt sällskap och de. Men vädret var inte på vår sida, så det regnade och vi paddlade och det var kallt ute och vi hade kul. Vi paddlade 2,5 mil. Det är långt tycker jag så jag är lite stolt. Men nu är jag trött som ett as och det ska blir sinnessjuk skönt att få krypa till kojs i min säng istället för i en sovsäck. =)

Ikväll hann jag vara med Per hihi. Hans föräldrar var så gulliga att dom bjöd oss på teater, en sommarteater. Dvs en teater utomhus. Det var också rätt varmt...............................men vi hade en filt som vi kurade ihop oss under sen drack vi te också, det värmde gött det!!


Solen verkar visst har gått och gömt sig. Jag lär ju ska hitta den imorrn för nu är jag less på detta väder.


Kommentarer
Postat av: gissa vem ;) hahaha

Ni är ortoligt söta tillsammans ska ni veta :)

2008-06-26 @ 10:54:24
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Moa-Stina

Stan idag Hun<3 :)

2008-06-26 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0