ägg, ägg, mera ägg, ät så får du skägg(A)

Godagens. Gud va roligt med så många nya läsare::):):)) Jag blir verkligen superglad av era gulliga kommentarer osv. Hur har ni föressten hittat hit=)? Eller jag tänkte alla nya läsare tittade typ in igår hihi(A).

Åh snart är det påsklov=D Första helgen drar jag till isabelles stuga hehe. Är där från fredag till söndag, endag ska vi vara med per men annars har vi inte nått planerat:) Blir nog att chilla :-D

Resten av lovet har jag som halvplanerat(A) Eller har typ många jag ska hinna vara med osv:$ Kanske skulle vi också fara till umeå , jag och stina, och träffa Danne, Fredde och Sebbe:) AJa, jag längtar hursomhelt till att få vara ledig, sova länge på mornarna och kunna göra vad man vill. Plus att man får ju påskägg hihih :$

image171
 LOVE^  ---fast det ska vara godare godis i ; )

Kommentarer
Postat av: rebecca

anna om du ska till umeå, så ska jag fanimig träffa dig!

2008-03-19 @ 18:59:46
URL: http://www.rebeccaholmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0