biofilm ikväll=)

Tusan. Nu har minsann besökssiffrangått tillbak till det vanlig antalet(A)



Jag komjust ut ur duschen,jag är hos isabelleoch äntligen har jag fått ta mig en varm dusch. Haha jag är varit kallsom en isbit hela dagen. Nu är isa i duschen det är därför jag passar på att blogga lite. Ikv ska jag och isa fara och se på bio. Vi hade ett såntdär presentkort,så det blev for free :-D Iallafall så ska vi se Horton :$ Typ en barnfilm som har fått dålig kritik, sånt gillas ;)

Jag tänkte att jag skulle lägga in nån vacker bild på isa, eftersom jag sitter på hennes dator kan man ju söka igenom lite bilder hehe

Aja,nu kommer isa ut från duschen PUSS

Förövrigt, kika in på isaabelleee.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0