Det spelar ingen roll hur småfolk är,det är folk ändå.

Huhu nu har man gått till anderstorp från stan, obsevera att det är långt bort på anderstorp, inte vid atorpcentrum. haha nae, men nu har vi varit och sett filmen. Den var fan kung. När vi kom in i biosalongen, det var inte den allra största utan en av de mindre, men iaf då var det ingen där. Helt empty. Så vi började lalla på lite, men senkom vi på att vi kanske ska se en annan ändå. Så då sprnag vioch fråga omman fick byta, och ja, det fick man. Dock så ångrade vi oss och gick tillbaka in i den tomma salen. Hehe när filmen väl startade kom det faktiskt tvåpersoner :O:O:O Jag tycker filmen var grymt kul, hihi jag skrattade så jag dog. Den handlade om en elefant somhittar ett dammkorn där det bor människor ÅHÅ. jag kanske lägger in bilder senare:)))))

image175

Imorgon bär det som sagt av till isabelles stuga, i bommarsund. Kommer blir super mys men ni kan ju iaf höra av er, GRATIS SMS 0706509684=D=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0