hårfärgning -äntligen

Ändrade planer för kvällen. Nyttigt nanting men tråkigt;) Jag ska nämligen färga mitt hår, jag fick typ inte gå ut för mamma för att min utväxt var så äckligt stor. Haha så jag fick ta plats i "frisörstolen", pallen, medans mamma kletade i färg. Sitter med färgningen i nu=) Känns härligt att få gjort bort det, men samtidigt ville jag ju vara med per. Vi har typ skjutit upp att vara med varann hur länge som helst(A) Aja, det får lov och bli snart iaf=)

Jag visste ju inte riktigt om jag skulle färga ljusare brun eller behålla det mörkbrunt. Men det blev att behålla det mörkare. Visst, det är snart vår men inte riktigtriktigt än, så jag tänkte att jag skulle hålla ut med mörkt så jag inte blir less på det ljusbruna i sommar.

Om ni tar er en titt in om typ 10min så ska jag lägga in bilder på det jag köpt idag och kanske också på hur håret blir=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0