ISA THE MÄN KOL OCH FRÄN

YO Isabelle är i farten och busbloggar lite ! Hur är det med allihopa? Själv är det toppen=) Jag sitter och nördar mig medan Anna är uppe och gör .. javad? Vi är iaf barnvakt åt änglabarnen Kevin&Gabriella. Seriöst, dom är supersöta, och jätteglada=) Förmodar att Anna vill skriva vad hon gjort idag osv, så de kan ju jag totalskippa;)

Annars är allt coolt,livet leker och Anna känner sig ball när hon dricker ur en 1.5 liters colaflaska.Nånting udda kanske(A) Heheh..hon är söt ändå :$ Förövrigt så är hon världens bästa anna och vi är roligast tsm:)))))
image223

^ Du toppar listorna, trots våra busheter (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

föralltid du och jag:)

2008-04-01 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0