Shopping och presenter=D

Ny design:) Eller ja, ny färg åtminstone.

Hej allihopa:)
Grymt härligt väder, både idag och igår, jag blir glad bara jag tittar ut. Har varit ute och solat ett tag, men eftersom vårat hus typ är inringat av träd så har solen "gått i träd" ( alltså "gått i moln" men ist i träd hehe) Jag blev inge brun av att sitta ute, men fräknar har jag minsann fått:) Borde egentligen ha pallrat mig till backen idag, men jag stannade hemma (A)

Justja, kläderna från Piteå osv:) 


 Den svart koftan är från Gina Tricot och jeansen från JC:)
 Örhängena har jag ingen bild på.





 De här köpte jag inte i Piteå men de är också nya(A)



Sen hade jag, tina, amandie, tette, therese och josse tjejkväll:) Badade bastu, och jag och tina kastade oss i snön hehe, åt mat, åt efterätt osvosv:) Eftersom jag har fyllt år fick jag presenter, mycket i efterskott men(A)    



       


Jag fick en bok, en modebok HUR BRA SOM HELST=D,
 godis, film och hudkräm:D:D:D Inte dåliga presenter!!!!

Kommentarer
Postat av: Laaana

Du som har så sjukt bra stil borde ju börja skriva på din egen bok! =D

2008-03-05 @ 15:35:16
URL: http://laniis.blogg.se
Postat av: rebecca

snygga jeans anna!!
är dendära boken bra? :)

2008-03-05 @ 17:34:30
URL: http://www.rebeccaholmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0