typ sjuk=(?

BRRR. Jag huttrar och fryser hela tiden. Ligger under täcket med en filt, mjukisdress  och duntofflor och är kall som en isbit ändå=( Jag är typ förkyld också, är supertät i näsan, nyser, har ont i halsen och hosta huhu. Kanske håller jag på att få feber också? Skulle ju faktiskt inte sitta helt fel haha, även om man inte mår så bra får man ju iallafall vara hemma från skolan ( och framförallt musikprovet;) ). Fast i och för sig har vi NP i matte på onsdag och det är ju inte allt för kul att vara sjuk då. Plus att vi har viktigt möte med volleybollen imorrn, typ om hur det ska bli till hösten. Vi kommer troligen inte behålla pontus och ronnie. Jag börjar typ gråta PÅ RIKTIGT.

    

Ikväll har jag haft det mycket nice=) Har varit med isabelle, stina och samme. Bara chillat, typ spelat spel osv:) Jag och isa hade även isbitskrig. Haha plummsan(L)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

loveu

2008-05-05 @ 22:55:02
Postat av: moa-stina

krya!, puss

2008-05-05 @ 22:56:35
URL: http://moastinalidnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0