Volleeyavslutning=(

HEJJJ.
Jag har gjort en ny desgin som ni kanske ser, eller ny färg och nya s o m m r i g a
 bilder på headern!



Igår var den sista träningen med vårat lag och våra tränare. NÅgonsin. Hela laget grät, eller mja bara jag och stina:$ Men alla hade typ tårar i ögonen? Jag förstår inte. Vi har gjort så mycket tillsammans, utvecklats tillsammans ojoj vadjag kommer sakna allihopa. Okej, ni kommer ju inte dö och bara försvinna ur mitt liv. Men ändå! ÅH jag vill behålla samma lag alltid. Fast samtidigt är det ju dags för oss att börja spela i div2 osvosv. Kommer dock aldrig finna ett bättre lag skulle jag tro.

     
    ♥


Senare på kvällen såg jag   med per=) Den var typ ändå bra! Lite mer en "killfilm" men den funkade:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0