Eva och adam(=

Jag är hungrig, ska nog snart gå och ta mig ett lite mellanmål=) Och kanske forstsätta se  - som jag började se imorse medan jag klädde på mig osv. Jag tycker dom är så söta, men det är värsta hemskt att Adam ( alltså han som spelar Adam ) har tagit självmord. Han var ju så söt när han var liten:) Stackarn. Han kanske fick för mycket uppmärksamhet...eller för lite? Jag har funderat lite på självmord och sånt, det är ju egentligen bara helt otroligt onödigt? Okej, om man mår skit kanske man känner att man inte pallar leva. Men det är ju för stunden, ett år senare ( om man fortfarande lever ) känns ju den där händelsen eller känslan inte alls lika stor. Mjae, jag tycker det är hemskt att man inte vill leva längre, men jag har ganska tur också kanske? Jag har en underbar familj, lika underbara vänner, ett hus att bo i, pengar , mat osv.

 SÖTA OSV ....-05

Kommentarer
Postat av: moa-stina

jag gillar din familj :*

2008-05-08 @ 17:34:22
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: kristin - En norrländsk brandman

jo jag är så nöjd att jag hittade den. den är så jag :) jag ska ta bilder med den sedan när jag får hem den så man kan se den irl. puss

2008-05-08 @ 18:26:51
URL: http://kickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

retstvling.html#comment" rel="nofollow">http://mariapettersson.blogg.se/1210148735retstvling.html#comment



Årets tävling, som du bara inte kan missa, värde c.a. 15000:-

2008-05-08 @ 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0