Umeå men världens bästa isabelle

Nu har jag mycket att skriva och berätta om eftersom jag inte har hunnit med att uppdatera sedan igårmorse;) Iallafall så begav jag mig med isabelle, mamma och hennes kompis viveka till umeåcity. Vi tog en annan väg en den vanliga en väldigt kurvig väg, både jag och isabellle började må pyton. Men sedan när vi kom fram gick vi och åt en macka och juice på Mekka. Haha inte i arabien ( eller vart det är ) utan bara i umeå hehhehhehe. Där var jag lite rolig minsann;)

Vi började med att gå runt och posa på alla möjliga ställen, såg troligtvis ut som renrasiga turister när det kom kamerablixtrar både från höger och vänster. Men sånt gillas! Vi strosade runt på stan, hittade massor=) Men jag kunde inte köpa så mycket, för jag har inte så mycket pengar plus att jag måste spara både till sommar och till hål i naveln(A) Isabelle hittade också jättemycket, och hon köpte mycket också!=D Vi var rätt barnslig haha köpte en sånhär pruttlera  heheh jag kunde inte sluta skratta åt den. Mogen. En annan lite udda grej vi köpte var varsin  och på kvällen satt vi och fyllde i lite frågor. Jag tycker att det är roligt, kanske kan jag hitta lite frågor som jag kan skriva in här osv=)

Tänkte jag kunde slänga in ett par bilder från igår också!:)
         OSV.
Dagen var verkligen på topp. Du är min bästa vän hun.


Kommentarer
Postat av: rebecca

dom som jobbar på mekka är as sura! :O

shit, ja kommer ihåg då ja träffa er ! ;D

2008-11-19 @ 22:28:51
URL: http://melontuggummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0