Hål i navlen=)?

Vet ni vad jag och isabelle bestämde på stan? Jo, att jag typ ska ta hål i naveln! Okej, det känns lite som en "fjortisgrej" att göra. Men jag tycker det ändå är fint till sommarn osv:$ Plus att jag känner dom som jobbar på Aveny sy, så därför kanske jag ska få det billigare:) Men jag vet ändå inte om jag vågar, det kommer ju göra ont? Men jag tål nog lite smärta;) Vad tycker ni? Fint eller fult=)?

 

Vi busade också med leksaker inne på t-magasinet hehehehheheheh det var faktiskt roligt osv;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt på vissa men fult på andra, tror det blir fint =P

2008-05-10 @ 00:11:44
Postat av: Laaaana

Det kommer bli jättefint tror jag=D

Men det gör inte alls så farligt ont, det känns men det är inte smärta precis, sen är ju dom på aveny sy så duktiga och trevliga att det går hur bra som heslt =D

2008-05-10 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0