har hemmkväll öppet, nån som vet?=)

Solen har skinit (eller hur man säger?) som bara den idag. Och självklart himage389ar man suttit på altanen och pressat. Har faktiskt bilvit liiiite brun. Och röd. Och fräknig. Men det är sommrigt och sommar är älskat, av alla=) Just nu sitter jag och plattar håret, har gjort det rätt länge nu, men det är typ chill. Sitter och kikar på andra bloggar medans osv:) Ikväll ska jag vara med per, ska typ fara och hyra film på hemmakväll. Om dom har öppet? Hoppas det, för jag har inga filmer alls, eller typ mean girls haha=DDD

Det känns förövrigt verkligen som söndag idag, och alltså skola imorrn. Så ni anar inte hur mycket jag kommer njuta imorgonbitti, sova hur länge som helst. Menmen, nu har jag plattat klart håret så nu skajag göra nå vettigt ! Två inlägg idag, inte illa Anna!!!!;) 








   PZ 











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0