Jag kissade nästan ner mig.

En jätterolig grej som hände igår i umeå var när jag och isabelle skulle ta kort mitt i stan. Vi ställde kameran på en soptunna mitt på gågatan, där det förövrigt var fullt med folk, och tänkte att vi kunde ta en blid då vi gick som vanligt osv=)
 
Innan vi ställde kamera
isabelle: Men nån kommer typ att försöka ta den och springa iväg. 
Jag: Men nej, vem springer fram och tar en kamera? Plus att vi går ju inte så långt ifrån

Tror ni inte att då när vi börjat gå hör vi en gubbe en liten bit bakom
Fyllgubbe: Åh en kamera

Sedan börjar han gå snabbare mot soptunna den står på, isa fick typ panik och började gå jättefort, då började han spring mot den! Men eftersom isa är rätt snabb hann hon springa ikapp och just före han tog den snappa åt sig kameran. HAHA jag höll på att dö. Och tror ni inte gubben tillägger
Fyllgubbe: Kan ni ta ett kort på min söta rumpa ?

Vi vek oss typ av skratt och försökte springa därifrån. Bilden blev förövrigt såhär;)


^ HÄr är snyggingen själv----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0