makes me smile

Hej hopp mitt i natten. Jag kom just hem från Per=) Har bara chillat igenom hela kvällen! Först gick vi och såg treornas teater, alltså estettreorna. Dom var jätteduktiga. Jag förstår verkligen inte hur dom vågar uppträda eller jag spela inför så stor publik. Jag skulle kissa på mig vill jag lova. Nae, teater det är för otroligt modiga personer=D

Sedan for vi på Pers klassfest ett tag. haha det var typ 5-6 pers där, men alla sparar sig typ för studentveckan;) Men där satt vi ett tag och gjorde som inte så mycket men det var ju som nice;) Efter det blev det käääääk på frasses hihihihi. Pommesmeny. Alltså det är råvärt på frasses för där snålar dom inte med pommes! Haha ni kan aldrig gissa vad vi gjorde sen. Vi såg  G r o d a n  B o l l  hos Per. Haha grodan boll=D Jag har aldrig sett den förr men den var fan bra;) & perrrrr kunde alla repliker. Inte skämt alltså.


Hade förövrigt tagit bild på outfit idag osv. Men kameran är sönder nu=O Jag vet inte vad det är med den huhu. Men minneskortet funkar inte. Och inte heller kameran. Suck. Det blir alltid så för mig och elektriskaapparater ;) Aja. Det här inlägget blev långt, och ingen bild. Tråkigt jag vet. Blir förbättring imorronbitti=D

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Per

Glad i magen blir man=)

2008-05-24 @ 08:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0