Mot skellefteå stad

Hejhopp!
Stina ringde och väckte mig för typ en timma sen! Jag sov superlänge haha:D Men vi ska iallafall på stan om 40 min ungefär, så jag hinner egentligen inte skriva. Men jag skriver lite ändå=)

Igår for jag med per,jimmy och johanna och bowlade. Alltså jag har blivit bra i bowling nu! Jag gjorde strike och hela baletten! Kom två, näääästan etta;)  Fan vad nöjd jag är. Sedan for vi och käkade på max, eller vi hämtade mat från max och åt i johannas lägenhet osv=) Mja, det var trevligt:)

Nu idag ska jag och Stina på stan då, jag ska köpa tröjor, eller linnen eller vad jag hittar som kostar 250kr. För då ska min snälla moster betala(A) Då blev jag happy! Hoppas nu bara att jag hittar nåning, men det brukar inte vara så svårt för mig!

 Shopping i Sthlm förra sommaren.

Ups, nu måste jag verkligen rappa på. TJOFLÖJT

Kommentarer
Postat av: Jen

göra nått kul i helgen? :)

2008-05-17 @ 11:21:03
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Lenita

fin bild :)

2008-05-17 @ 12:51:34
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0