PLUGGG

Kom just ut ur en varm dusch och nu blir det att slita med svenskan! Jobbigt nanting. Men jag har godis från kvantum hihi och chessechips från subbe;) Idag har jag varit med Per och hans mamma och shoppat kostym åt Per. Haha tillslut hittade vi en som passade perffa och ett par skor hitade vi med;) Sen gick vi och åt på  S u b w a y.  Inte dåligt snäll Per mamma är som bjöd mig =] 

Efter stan hade jag tänkt cykla hem. Men tror ni det gick i den här vinden. Hur mycket jag än trampade stod jag typ på samma ställe. Jag blev en aning less och ringde pappi som fick hämta mig(A) Sedan dess har jag bara chillat och det ska jag göra hela kvällen. Eller mja, jag ska ju göra svenska. Men det kommer bli rätt mycket chill också I guess;)


Jag har typ kommit lååååångt


Ä r   d e t   n å   b r a   p å   t v   i d a g   f ö r r e s t e n = ) ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett gäng avsnitt med scrubs är det.... ;P

2008-05-26 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0