Upp och hoppa.

Hej onsdag=) Nu bär det snart iväg mot nationella provet i matte. Känner mig faktiskt inte så jättesjuk.....fast min hals gör fortfarande hur ont som helst osv. Ajaj. Jag kommer hur som helst hem efter vi har gjort NP för jag pallar inte vara på skolan en heldag tror jag.

På svenskan ska vi göra en valfri uppgift, man ska skriva, intervjua, fantisera. Alltså typ vad som helst men jag vet inte vad jag ska välja. Jag funnderar på att skriva om klättringen. TYp bergsklättring osv. Men samtidigt känns det rätt drygt att intervjua micke och jonas ( Mina tränare )  för det. Jag får se vad jag ska hitta på, kanske det blir en novell ändå? Eller undra om man får göra en bokrecention, det är ju inte så jobbigt.

 pigg tjej.....

Nu ska jag typ kolla igenom lite matten innan jag beger mig till skolan. Hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0