Åt just lite....

...kvällsfika. Alltid gott:) Ikväll blev det en kort men rolig kväll=) Jag var tvugen att fara hem rätt tidigt eftersom att pappa jobbade, så antingen var jag tvungen att stanna til halv fyra typ eller så fara hem nu. Jag var rätt trött osv så det blev en tidig kväll=) Gud, jag har hur mycket träningsverk som helst efter broarna. Helt sinnes=O
Har iallfall umgåtts med Amanda, Linn, Vix och Sandra, härliga tjejer=) Vi gjorde egentligen inte så mycket, pratade bara och försökte typ skrämma upp varann, gulligt;)

NEJJJJJ nu blev jag ledsen. Jag har kvar sminket, åh nu måste jag gå och tvätta bort det huhu. Kändes typ som det jobbigaste i världen. Menmen, bara att pallra sig iväg mot toaletten.


 
bara för att jag och amanda är MC-chicas;)

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

så söta MC-chics ^^

2008-05-18 @ 02:09:40
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lenita

fin bild :)

2008-05-18 @ 11:20:23
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

mmmm yummiie...

2008-05-18 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0