Topmodel hos Stina(=

Egentligen hade  tänkt komma hit ikväll, men hon kunde inte, för hon hade träning och det skulle bli så stressigt osv=( Men då ringde jag till  och frågade om hon ville komma och se top model med mig. Det ville hon, fast hon tog sig inte hit. Så då for jag dit=D Så fort jag umgås med Stina blir det old times. Jag saknar dig hjärtat. Ingen kunde få mig att skratta som du, ingen kunde få mig så lycklig eller säker. Och fortfarande kan jag verkligen var mig själv med dig!

 

I Top model vet jag faktiskt inte om rätt vann. Herregud, jag brukar alltid lyckas ha nån favorit. Men icket. Saleisha vann iallafall:))) Hon är jättesöt och skitbra på catwalken så hon var en värdig vinnare! I en sån där tävling skulle det verkligen kännas uselt att komma tvåa och trea. För hon som vinner får verkligen allt, hennes dröm går i uppfyllelse medan de andra som glöms bort. Men sånt är livet;)

Kommentarer
Postat av: moa-stina

jag saknar dig. old times - please COME BACK :$!!

2008-05-14 @ 23:26:31
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0