Klass 9B

Godmorgon= )
Läste just ett mail av Elin, den 29/5 klockan 18.40 bär det av till Sthlm! Kommer dit en dag tidigt så det blir att springa runt på stan hela första dagen YES:) På kvällen och lördag, söndag ska vi gå en kurs. Typ en kurs i ledarskap. Jag tror det kommer bli kul! Iallafall fredagen hehehehehhe

Och justja! Vi ska ha klassfest med gamla klassen, alltså klassen i nian. Jag är supertaggad;) Det kommer bli jättekul ju, fast jag vte inte säkert när det blir osv, men hoppas det blir av!


Kommentarer
Postat av: HL

Jag hoppas verklingen att de blir nått med gammla klassen :), de var prat om näst nästa helg :)!

2008-05-15 @ 18:48:21
URL: http://hannisl.blogg.se/
Postat av: Perrman

ooooojah! He ska bli av! :O Nästa freda enligt Johanna ;)

2008-05-15 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0