grillning=)

Hejhopp!
Nu sitter jag och fikar. Mjölk och rostat:) Jag kom hem vid halv ett igår, men jag kämpade faktiskt lite med svenskan och imorse hann jag göra klart det sista! Igår grillade vi iallafall, det blev rätt sen middag, typ halv åtta;) Mne det var jättesmaskigt när vi väl åt=) Vi var rätt många typ 10-15 pers:) Spelade fotboll och utskjutning gjorde vi också=)

Idag har jag sovmorron, till tio bara och jag är inte alls klar men ändå sitter jag här. Men jag tar nog moppen till skolan och då behöver jag inte fara förrän en minut innan vi börjar hehe. Alltså shit, idag kommer vi få veta betyg i samhälls, historia och typ geografi. Suckkkk. Men det blir iallafall vg i alla:)











Var håller ni hus?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0