Ljuset sprider sig hehe=)

Jag kom att tänka på en sak igårkväll, men jag orkade inte skriva den då. Och det är  
h u r   l j u s t    d e t    b ö r j a t   b l i  ! Helt sinnes. Det är ljust dygnet runt nu, mer eller mindre. Det betyder äkta sommar här uppe i norrland ( nu är det bara värmen som saknas ). Gud vad hemskt om man skulle bo i Spanien eller Grekland där det är mörkt på nätterna! Fast i och för sig har dom ju det desto varmare, så det kanske jämnar ut sig. Men ljust på kvällarna det är verkligen toppen. Jag menar mitt i vintern är det mörkt när man vaknar och mörkt när man lägger sig. Då är humöret inte alls på topp, inte som nu!:)



Aja. Nu ska jag kila iväg. Ha en bra kväll allihop:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0