Full rulle=)

Kommer att bli snålt om tid innan Stockholm vill jag lova. Men jag får packa och fixa till maten imorronbitti, för sedan blir det skola. Dock bara en lektion, thankssssssss. För sen måstejag på ica och köpa mat. Men faaaaaaan, bra att jag tänkte till där. Jag kan ju inte fixa till maten på morron jaja. Men packa ska jag göra då iallafall;) För sen skulle jag och per, jimmy och johanna, mange och hans tjej äta middag tillsammans. Hoppas att det hinns med för det vore supertrevligt! Bussen till Bastuträsk går 18.40 från busstationen, jag borde hinna. :)


Justja, jag har glömt att jag skulle lägga in bilder från klassfesten;) Och jag hittade även klassfilmen. Åh tår i ögat typ :´)
 Miss you guys(:

Kommentarer
Postat av: moa-stina

dubbelhaka numbre uno! x( >

2008-05-29 @ 00:53:38
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHA lugna :D

2008-05-30 @ 19:45:18
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0