Top model final!

Nu har jag en paus i allt pluggande och skrivande och allt vad jag gör huhu. Jag är helt slut och mitt huvud dunkar. Men det är ju top model final idag, mellan Chantal, Saleisha och Jenna. Jag vet inte riktigt vem jag hejar på! Jag tycker alla faktiskt är bra. Heather var typ den jag tyckte skulle vinna, men hon har ju åkt ut. Jag blir typ happy av topmodel så hoppas rätt vinner, vem vet jag inte, men jag kanske ser under programmets gång(A)Här är iallafall dom tre finalisterna. 



   

Jenna fick en liten konstig bild men jag hittade ingen annan(A) JAg tycker typ ändå minst om henne;)

Kommentarer
Postat av: moa-stina

JAG SKA SE! :D

jag hejar typ på chantal... eller hmm.. selisha? haha vet inte riktigt ajg heller, men minst på jenna ;)

2008-05-14 @ 17:16:46
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

tack då vet ja=)

2008-05-14 @ 18:01:00
URL: http://lalinda84.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag vet då vem som vinner :]

2008-05-14 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0