Daily special.

Dagens humör: På topp, skrattig as usual. fast okej, lite ilska imorse.
Dagens borde: välja kläder till imorrn, så det inte blir samma panic som imorse
Dagens frisyr: Knut mitt på huvudet.
Dagens smink: foundation, puder, mascara
Dagens klädsel: jeans, linne, kofta......kul?
Dagens planer: skola>hem>träning>sova
Dagens materiella vill ha: stinas kamera
Dagens längtan: JUL
Dagens fundering: varför jag hatar min garderob
Dagens beroende: tuggummi
Dagens personer: klassen=)
Dagens roliga: Biblotikarien haha
Dagens låt: All these lives - Chris Daughtry
Dagens bild: en bild från yesterday, bara för att jag nog ska ta mig en bit av kakan vi bakade nu hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0