Just a big nobody.



Jag är klar med svenskan WEY. ni anar inte happyfacet nu alltså. haha bara det att jag både har engelska och spanska kvar. Men det är en annan femma så att säga. Imorgon är det pizza på skolan för er som inte vet det! Jag ska då banne mig dit och äta även fast jag har sovmorron till tolv! Inte kan man missa att äta på skolan när det för en gångs skull serveras nå smarrigt. Simningen idag gick bra förövrigt. Skönt att ha det bortgjort och skönt att det inte alls var svårt. Funderar om jag ska ta och hämta nå kvällsfika och sedan sätta mig och kika in bloggar. Lät inte helt fel måste jag ju erkänna.
Pusspusspuss.



 


Kommentarer
Postat av: rebecca

du.. vi får fiskbullar imorgon! :(

2008-11-05 @ 22:20:16
URL: http://melontuggummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0