Just thinking about it.

Nu har jag suttit och kikat igenom några bloggar (höhö stinas, rebs och isabelles typ) och jag blir nästan rädd hur fort en förändring sker. Att man inte alls märker det men att det hela tiden händer, man träffar nya människor, får nya vänner och förlorar gamla vänner. Fast när man förlorar gamla vänner menar jag inte att dom helt försvinner inte så. Men att man inte umgås alls lika ofta som vanligt. Och en del försvinner ju faktiskt helt också.



Vi fyra. Vilket GANG höhö, i våras var vi med varandra 24/7. No kidding. Ibland bara vi, ibland med massa andra. Men nu. Vi har inte varit vi fyra på ja. inte på hela hösten iallafall (?) Jag saknar allt vi hade. Och då menar jag även alla tusentals småbråk. ojsing vad vi kunde bråka. om minsta lilla sak. Ja men till och med det saknas! Mest saknar jag väl hur vi skrattar åt meningslösa saker i timtal......haha honeypies.


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

hahaha tom jag kan nästan säga att jag saknar småbråken :] älskar er flickor. saknar er flickor.

2008-11-07 @ 14:42:29
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: rebeccahe

damn så jag saknar er, det gör jag verkligen! Allt faller på plats när vi umgås. Jag älskar er nå så frukansvärt brudar!!!

2008-11-07 @ 16:03:57
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0