Learning by doing.

Nu är jag helt slut. Tror jag nästan ska sova nu på direkten! Fast kanske inte, vi får la se.
Dagens matcher spelades då mot IKSU och Norsjö. Mot IKSU förlorade vi. Inte med allt för mycket men det var ganska dött på planen. I andra matchen, mot Norsjö, hade vi taggat till och vann den matchen! Bra jobbat tjejer, även om vi hade kunnat vinna med fler poäng så gjorde vi det riktigt bra.
Äntligen börjar vi få lite samspel i laget. Eftersom vårt lag nu består av tre gamla lag som slagits ihop har vår sammanhållning varit sisådär. Men idag kändes det primaballerina och jag taggar på lagfest också! Jag och stina har fotat med systemkameran också. Men jag vte inte om bilderna riktigt blev sådär best. Men här får ni se ett par stycken iallafall.








Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0