LET IT SNOW

snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö.
Ojsing vad det har snöat och blåst idag. Riktigt vinterväder. Snart blir det fram med snowboarden om det fortsätter såhär! Och det skadar ju inte precis. galet sugen är jag, även fast klutmark eller vitberget inte känns speciellt lockande. Men jag har iallfall planerat tre snowboardtripper redan(?) En spikad - hemavan med stina och hennes parents till världens mysigaste stuga i världens ände. En nästan spikad - arjeplog med favoritbrudarna från klassen, bo i tinas stuga och ha det gott. En inte alls spikad men ändå - Hyra stuga i Malå med favoritechicas och bara vara. Kommer nog upp nå mer förslag förhoppningsvis och sedan hoppas jag ju att även sista blir av, isa, reb, stina hello(?)
Pappa har just varit rätt bra och förhört mig på allt vi har i engelska. En hel timme höll vi på och rabblade regler och frågor. Jag tror det borde sitta kvar till imorgon nu, får hoppas på det för nu orkar jag rent inte gå igenom det igen! 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0