All I want for christmas is you.

Önskelistan för i år, än så länge, tomten måste ju ha mycket att välja på:

¤ Digitalkamera
¤ Vinterjacka
¤ Pengar
¤ Body lotion
- The body shop, jordgubb eller vanilj
¤ Biocheck
¤ Presentkort
- Din sko
- Gina
- H&M
¤ Kläder
¤ Underkläder
¤ Sjalar
¤ Knäskydd till volleyn
¤ Snowboardglasögon
¤ Framkalla foton
¤ Smink
¤ Nagellack
¤ Hårtjafs
¤ Tuschpennor




Jag måste erkänna att julklappar är en viktig del av julafton! Jag blir som ett litet barn när jag får paket höhö men det är faktiskt inte alls bara att få paket som är roligt, att ge och slå in paket till andra är minst lika roligt. Och hela julkänslan med familjen, släkten, maten, granen, pyntandet och Kalle Anka. Ja, allt behövs för en riktig jul gissar jag. Och behöver jag säga att jag längatr så jag tror jag spricker?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0