She's never gonna do it...

Jag och isabelle ska leka buddister ikväll höhö.......alltså tokstolle.



Dagen har bestått av skola.  Idrotten var....speciell men det var kul ändå. Skrattet vill bara bubbla upp var och var annan sekund. Sedan tvingade isabelle ner mig på stan men det var rätt trevligt ändå. Vi köpte en lussebulle och ÅH julkänsla. Sedan hann jag bara hem äta lite och sedan mötte jag upp isabelle, jasmine,cheung och jennifer på hemmakväll. Men vi delade på oss rätt fort och jag och isabelle fick för oss att cykla upp till Maxi. Sagt och gjort. Cyklade dit och köpte en läsk och åt vindruvorna dom bjöd på hehe ;) Kvällen kommer bli fortsatt mysig. Blir att umgås med min honey hela natten. Singstar, bus, godis, fotoalbum, film, godis OSV.

Klara inte av det här skrivbordet längre. Man måte typ använda alla kraft man har för att trycka ner en tangent. Kommer kanske mer uppdatering from my place när vi kommer dit.

Kommentarer
Postat av: s1

movienight......

2008-11-07 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0