Take my hand.



Faktiskt rätt pigg idag, för ovanlighetens skull. Snart blir det frukost och sedan cykla mot balder där turismen väntar. Den 5 december ska jag med turismgruppen åka till IKEA i haparanda. Längtar en del faktiskt. Mamma min ska också med så det blir till att shoppa loss, jag har hur många planer som helst till mitt rum höhö. Kommer bli finemang. Annars så ska jag leda idrottslektionen idag. Volleyboll står på schemat serrni. Jag är inte nervös eller nå men jag tror inte att det kommer gå så bra eftersom jag har såhär >< mycket planerat. Men äh, det löser sig.
Pusspusspuss.




Kommentarer
Postat av: Ronnie

klarar jag att fylla 2 timmar med något som kan passera som volleyboll klart du klarar att fixa en lektion ;)

2008-11-14 @ 15:55:47
Postat av: christine

Tänk på vad vi har pratat om på ledarskapen.

Tänk på att alla lär sig olika och att några kanske vill spela i lite mörkare du var en demokratis eller diktator ;)

2008-11-14 @ 16:10:00
Postat av: tuuurkey rebecca

Du är så fin anna :)

2008-11-14 @ 21:51:22
URL: http://melontuggummi.blogg.se/
Postat av: emil S

fin bild anna :) jätte snygg :)

2008-11-18 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0