Two different sides of me.



Igår när jag var på klättringen började jag fundera lite när micke frågade hur många hjärnceller jag egentligen hade och att han skulle vilja göra en studie på min hjärna eftersom jag alltid lyckas kläcka ur mig helt vrickade saker. Ja, på klättringen måste jag verka som en riktigt dumbom haha. Jag bara säger allt som flyger förbi i hjärnan utan att ha nån större aning om vad jag frågar eller får för mig att göra;)
skolan är jag som inte så. Där är jag mer planerad eller vad jag ska säga. Alltså inte så att jag tänker ut vad jag ska säga men jag kläcker ändå inte ut allt som virvlar runt i skallen på mig. Ibland lyckas jag nog med det på skolan också, men inte alls lika mycket. Och när jag skriver tillexempel uppsatser, prov osv är jag typ helserious. Så lärarna måste ju ha en helt annan uppfattning om mig än t.ex. mina tränare?
Egentligen så är det inte att jag byter roller, det tror jag inte, utan bara förändrar mitt sätt att vara lite granna. Men det är ganska konstigt egentligen hur stor skillnad det kan vara mellan me, myself and I. Jag menar skulle jag be Micke och Jonas ( mina tränare ) skriva några rader om mig och hur jag är som person skulle det var helt andra rader än vad elisabeth ( min lärare ) skulle skriva om mig. Garanterat! 

HAHA oj. djup dära, men jag kände att jag bara ville dela med mig lite av de där, bara för att. Nu taggar jag hursomhelst på träningsmatchen ikväll! Puss.

 

Kommentarer
Postat av: moa-stina

så är det för de flesta tror jag. Jag tror dte är bra att kunna anpassa sig lite efter omgivningen=)

2008-11-12 @ 13:53:06
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0