It's a count down.

Jag somnade inte till filmen, jag slog av den och satte mig vid datorn istället. Här kommer en liten lista jag har fyllt i.
Pusspusspuss.


10 favoriter:
Färg: gillar dom flesta färger bara man inte har alla färger på sig samtidigt.
Mat: plankstek. men vadå, den mesta maten är god hehe
Band: svårt. jag vte inte.
Film: typ alla, nästan allt jag ser blir favorit!
Bok: inte flugornas herre iallafall
Sport: volleyboll
Årstid: summertime
Veckodag: helgen, fast lördag är nog mest favorite
Glassmak: isglass, helst nån rödsmak som jordgubb, hallon eller körsbär.
Tid på dygnet: inte morgonen, annars funkar väl det mesta

9 för tillfället:
Humör:
tired as hell
Smak: tandkräm, borstade just tänderna
kläder: pappas stora tshirt
Bakgrund: på isabelle och mig vid älven
Nagellack: ett rosa ett, slitet är det också.
Tid: 09.30
Omgivning: alone, men TVn är på och ja.
Irritationsobjekt: justnu, huvudvärken

8 första:
Bästa vän: Nina Bergström
Screen name: vad är det=$
Husdjur: Rabbit. min allra första hette svartnos.
Piercing: the öron.
Förälskelse: haha typ viktor((?)
Musik: magnus uggla typ haha
Bil: tänkte som skriva lådbil, men inte ens det har jag haft.
Puss: säkert när vi lekte någon pusslek på dagis.

7 senaste:
Cigarett: öhm...jag röker inte. fast sist jag smakade, i fredags.
Mat: kvällsfika. flingor och mjölk.
Dryck: water
Biltur: yesterday, hem från umeå
Kyss: hemlis=$
Spelad låt: all these lives - chris(L)L(L)L(LL)(
TV-program: gossip girl

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
tror jag inte, isåfall för längesen.
Brutit mot lagen: kanske lite ja.
Blivit arresterad: nejnej
Badat naken: såklart
Varit med på TV: HÖHÖ ja. Landet runt, när jag gick i trean kanske(?) åhfyfan vad pinsam jag var.
Kysst någon du inte känner: kanske

5 nej tack:
Kläder:
pösigt på pösigt
Mat: korv
Musik: opera
Dryck: wiskey och sånt där väldigtväldigt starkt
Personlighetsdrag: när någon tror att den vet allt. besservisser alltså.

4 saker:
Du gjorde igår:
åkte bil, spelade volleyboll, fotade, satt vid datorn
Du kan höra just nu: kan bara höra musiken som spelas.
Du inte kan leva utan: vad kan jag leva utan? Nejmen va, det är hur mycket som helst jag inte kan leva utan!
Du gör när du har tråkigt: ringer nån, sätter mig vid datorn, sjunger allt annat än vackert och tar kort.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
allt och allt. Men mamma, stina och isabelle kan jag berätta det allra mesta för.
Du tycker om: kan inte säga bara tre!! Men alla vänner, släkten osv. puss på er allihop.
Du inte gillar: öhm inga namn haha

2 val:
Kaffe eller te:
te please, men latte med smak är gott också
Vår eller höst: vår

1 önskan: att jag får tusen till önskningar HEHE=))))






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0