More than I thought.



Gårkvällen var riktigt mysig och rolig! Jag och stina fick rätt mycket spö av ludde och emil i NHL.........men sedan vann jag över stina iaf. Kvällen räddad haha fast vi var rätt duktiga, hon gjorde ett självmål så jag vann med 1-0. Sen var jag och stina rätt tekniska också, men det är en annan femma;)
När vi spelat klart såg vi REC. Lagomt hemsk osv........jag höll fan på att kissa på mig. Se den om du vill bli rädd, den sviker dig inte kan jag lova. Nämen det var en toppenbra kväll igår, måste göras om:)
Nu har jag ganska just stigit upp och ska snart göra mig klar för the city. Ska vandra runt lite på staden och försöka hitta något SNYGGT. känns som att min garderob är tom, eller den är egentligen överfull, bara det att kläderna som finns där ser ut som sopor. Hur som helst ska jag träffa laget på dallas vid femtiden, ska äta nå gott och sedan partaja hos linnea. Kommer bli toppen det med.
Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0