He kissed her on the cheek.

Idag på skolan fick jag mig en liten tankeställare. Det kom två stycken och pratade om ätstörningar under vår svenskatimme. Faktiskt väldigt intressat att höra om och man börjar verkligen fundera. En av dom två hade själv varit anorektiker och berättade om hur det var osv. Sinnes hemskt det skulle vara. Och speciellt om man vet att man är nere i träsket men inte kan äta på grund av ångest. usch.
hehehe men jag kan vara lugn, det kommer aldrig drabba mig. det är då ett som är säkert. Är alldeless för stor godisgris och godmat sitter ju aldrig fel! Nu är det sömn som gäller eftersom klockan bara springer iväg. Men lite av svenskan är finished now! Blir så irriterade på mig själv att jag bara kan skriva under de sista dagarna. Jag måste fan ha kniven mot halsen för att få något gjort. Hursomhelst. Nu ska jag sova skönt och länge. eller länge och länge, öhm till halv sju.


Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0