Number tree.

Jag gillar inte att klättra när det är publik. Känns otroligt pinsamt när hundratusen människor står runt omkring och glor. Men så är det väl när klätterväggen är i isladan och folk inte har nå bättre för sig i hockeypauserna. Hu vad vi tog i i dag  iallafall. Upp och ner och armhävningar hit och dit. Kommer nog ha måttligt mycket träningsverk imorgon.

Volleybollen gick inte så värst bra, kände mig trött och seg, men jag är rätt så väldigt taggad på lagfesten. Kommer nog bli riktigt roligt, först ska vi ut och äta osv också. Nu funderar jag på om jag ska lägga mig, kolla igenom matten eller se oth. Tror det lutar mot det sist nämnda.


Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0