That's all we got.

Jag känner mig såhär <--------------------------------------------------------------> trött för tillfället. Men ändå så ska jag snart pallra mig iväg till träning. Jag har nyätit, kanske är därför jag är så trött. har hamnat i nå slags matkoma höhö.

Jag kom att tänka på att den här helgen som har varit var en riktigt toppen helg. Först en riktigt rolig och mysig filmkväll fredag, sedan ett lyckat party på lördag och på söndag tjillade jag sönder med brudarna. En idealhelg. Så borde alla helger få vara banne mig=)
Men helgen som kommer, nej det blir ingen superhelg precis. Match lördag vilket betyder att man inte kan göra nå varken fredagkväll eller lördagkväll. Vi ska nämligen upp så pass tidigt att man måste sova fredagkväll och på lördagkväll är man helt enkelt så slut att man inte orkar med något...............men det är i och för sig alltid kul att få spela match och jag tror nog att jag kommer göra nå både fredag och lördag ändå hehehe. Busiga jag ; )
Söndag är det ju faktiskt 1a advent också! Julen närmar sig med stormsteg!


Kommentarer
Postat av: Syster

söt fräkenfröken =)

2008-11-27 @ 15:29:55
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0