Somthings you'll never stop missing.

Undra egentligen varför det är så svårt att verkligen leva i nuet? Jag tycker iallafall att det är sinnes svårt. Jag saknar alltid, jag längtar alltid. Det är väl lite så det ska vara gissar jag. Idag letade jag efter en bild jag vet att jag har haft på bloggen så jag började leta igenom lite snabbt dag för dag. Och jag blev så glad och längtade tillbak så mycket när jag såg det >här inlägget<!!!!! Jag var tvugen att läsa allt jag skrivit och sakna den vouggaveckan rätt mycket..........Sedan var jag ju körd, då kollade jag igenom inlägget från prag och från avestatrippen . Jag vill verkligen spola tillbaka tiden och leva om allt igen. Men det kommer nya adventures förhoppningsvis!!!!!
Med det här tänkte jag väl bara säga att jag fortfarande lever trots att spanskaglosorna försöker dränka mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0