With you I could run away.

HOLA chicas y chicos.
Igårkväll hade jag riktigt trevligt, det blev jag isabelle, ludde och emil=) Vi träffades på hemmakväll och hyrde Mr. Woodcock. Rolig film nanting, men det var som rätt synd om han det handlade om haha lite skadeglädje blev det hehehe men se den hörrni! Efter det spelade vi Med andra ord. Mitt absoluta favoritspel, jag och isabelle knäcker alla i det ;) Om man inte fuskar det vill säga.......haha nej men det blev många skratt. Sedan såg vi Mean girls också. Även fast jag kan nästan alla repliker så gillas den.
När grabbarna for hem så fikade jag och isabelle, såg lite på Girls just wanna have fun och pratade hur mycket strunt som helst. Älskar dig skruttan hihi med dig kan man då prata om allt. Nu håller hon på att sminka sig och jag ser på idolreprisen. Men nu tror jag att jag ska vara lite social.


Pusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: LuddeB

Jag hade astrisst, vill aldrig mer umgås med dig :S

2008-11-30 @ 14:55:12
Postat av: Alina

Hej! Undrar om du har lust att tipsa om någon bra film? :) Ha det bra!

2008-11-30 @ 15:01:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0