You are the one who can break me.

JAG DÖR så ont jag har i magen. Vill bara lägga mig ner på golvet och skrika rakt ut. Eller det var att övedriva men. Jag äter iallafall middag nu och det är det magontet beror på.  Har nämligen inte ätit någonting förutom en banan sedan lunch. Dessutom har jag tränat och stressat som en dåre. magsår nästa säger jag bara. Jaja annars känns det gode skönt att ha lämnat in svenska uppgiften och redovisat engelskan! Sovmorgon imorrn också. Verkar som dett det blir en skön helg utan plugg och skit. Happyface. Ikväll efter träningen såg jag the happening med hampus. Hjälp den filmen får en typ att tänka. Inte för att jag riktigt orkar, jag blir som mest bara rädd.
Nu ska jag med pappas goda instuktioner försöka slå igång diskmaskinen. hehe typ spännande eftersom jag garanterat kommer lyckas förstöra någonting...........................jag och tekniska prylar. BIG NONO.
Förövrigt så är skolans pizza äcklig. Kom banne mig dit alldeless i onödan. Var tvungen att peta bort alla himla skinka eftersom det smakade bläkaa och då var det ju som att äta bröd med tomatsås. Inte så vidare lyxigt ska du se. 




HEHE bara en bild som inte har någonting med inlägget att göra;) bara för att vi som är rätt bäst.

Kommentarer
Postat av: moa-stina

best i test ;)

2008-11-07 @ 00:18:40
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0