bräännan my best friend

Pigga tjejer. Jag och isabelle har inte ens tagit oss upp ur sängen än. Inga som helst planer för idag, varken för dagen eller kvällen egentligen. Det kanske skulle bli boviken ikväll men jag vet inte riktigt om jag känner peppen. Får väl se senare. Kanske ska ta och höra med stina vad hon ska hitta på.
Förövrigt skaffade jag mig en fin bränna igår.............not. Jag hade visst på mig halsbandet när jag solade solarium och vips. nu har jag alltså skaffat ett vitt tatuerat halsband. SKITSNYGGT osvosv. I sommras lyckades jag också skaffa en fin bränna, då var det luggbränna. Medan hela ansiktet var täckt av fräknar och färg var halva pannan vit som snö. också det riktigt snittsigt serru.


hej kom och hjälp oss...............

Kommentarer
Postat av: amääänduuh

HAha anna du är bäst på sola, min idol typ!! NOT...

Psssst, jag har inte heller planer men jag vill typ festa huhu =O ääääsch får bli som de blir =D

2008-10-31 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0